• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de door ons geleverde producten en/of dienstverlening. Wij van Beste-Dekbed.nl zullen er daarom alles aan doen uw klacht samen met u op te lossen. U kunt uw klacht indienen bij onze klantenservice.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Beds & Bedding en Beste-Dekbed.nl doen erg veel moeite om tevreden klanten te krijgen en behouden. Is er toch iets aan de hand dan horen wij dat dus heel graag van u!

Ook suggesties om de service te verbeteren zijn van harte welkom. Wij leren namelijk nog elke dag bij.

U kunt ons bereiken via onze klantenservice of via onderstaande gegevens.

Beds & Bedding Zaandam / Beste-Dekbed.nl
Pieter Ghijsenlaan 17
1506PW, Zaandam
tel: 075-6124131
klantenservice@beste-dekbed.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Beste-Dekbed.nl bij is aangesloten.