Klantenservice & Contactgegevens

Hoge Kwaliteit en Klantvriendelijke Service

Bij Beste-Dekbed staan productkwaliteit en een klantvriendelijke service hoog in het vaandel. Wij doen dan ook onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent. En in de meeste gevallen lukt dit ons ook, zoals beoordelingen van onze klanten ook aantonen.

 

Stel ons jouw vraag!

Zoek je specifieke informatie, heb je nog twijfels over je productkeuze of heb je een andere vraag? Stel ze gerust aan ons. Wij helpen je graag!

 

 Onze contactopties
Bellen +31 (0)75 - 6124 131     
  (bekijk onze openingstijden)
Mailen klantenservice@beste-dekbed.nl
Contactformulier zie formulier
Facebooken Facebook.com/BesteDekbed
Online Chatten Wanneer wij online zijn tref je rechtsonder onze chatfunctie. Hier kun je live chatten met een van onze medewerkers.

Bezoek onze (fysieke) winkel

Je bent ook van harte welkom in onze winkel in Zaandam.

 

Toch niet helemaal tevreden?

Het kan altijd een keer voorkomen dat een product toch niet helemaal naar wens is of dat onze service voor verbetering vatbaar is. In dat geval vernemen wij dit graag van je, zodat we kunnen bespreken hoe wij tot een goede oplossing kunnen komen. Je kunt ons bereiken via een van de bovenstaande contactgegevens.

 

Na ontvangst van je melding ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je melding uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het vraagstuk zo complex blijken dat we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht je onverhoopt van mening zijn dat wij je melding niet in alle redelijkheid hebben afgehandeld, dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Beste-Dekbed.nl bij is aangesloten.